Garantijas nosacījumi
Samsung HVAC produkti
Lai pasargātu jūs no raizēm, mēs visiem saviem produktiem nodrošinām ražotāja garantiju.
Ja vēlaties pieteikt garantijas pieprasījumu, sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim izpildīt nepieciešamās darbības.
Zemāk ir sniegts pārskats par produkta garantijas segumu.
Samsung HVAC produktiem ir piešķirta garantija uz divdesmit četru (24) mēnešu periodu "Garantijas Periods" no gala lietotāja "Klients" veiktā sākotnējā pirkuma dienas pret materiālu un izstrādes defektiem "Garantija". Produkta, kas tiek izmantots komerciāliem mērķiem, tostarp nomā vai īrē, vai citur, nevis parastā mājsaimniecības vidē, Garantijas Periods ir tikai divpadsmit (12) mēneši. Jebkādu piederumu, kas tiek piegādāti kopā ar Produktu vai iegādāti atsevišķi, Garantijas Periods ir tikai divpadsmit (12) mēneši.
Garantijas perioda laikā Samsung bez maksas pēc savas izvēles izlabos jebkādus Produkta defektus vai nomainīs Produktu vai tā defektīvo daļu "Garantijas Serviss". Produkta remonta vai nomaiņas detaļas tiks piegādātas pēc apmaiņas principa, un tās būs jaunas vai funkcionāli līdzvērtīgā līmenī jaunām. Jebkurš nomainītais Produkts vai tā detaļas kļūst par Samsung īpašumu. Garantija attiecībā uz laboto vai nomainīto Produktu (ieskaitot tā detaļas un piederumus) netiks pagarināta un turpinās būt spēkā uz atlikušo Garantijas perioda daļu. Sākotnējās programmatūras atkārtota uzstādīšana (pēc Klienta pieprasījuma) var būt par papildu maksu.
Lai varētu izmantot Garantiju, jums jāvēršas pie Samsung autorizētajiem partneriem:
Autorizēto partneru saraksts
Latvija |
1. SIA AIRLUX, reģistrācijas numurs: 40203498519, juridiskā adrese: Valmieras nov., Valmieras pag., Valmiermuiža, Viestura laukums 8 - 25, LV-4219, e-veikals: https://www.airlux.lv/ |
Garantija nav spēkā attiecībā uz Produkta defektiem un to radītajām sekām, ko izraisījuši šādi iemesli:
• Parastas lietošanas negadījumi, kosmētiski bojājumi;
• Nepareiza lietošana vai nepareiza rīcība;
• Elektriskās strāvas svārstības, īssavienojums vai nepareiza sprieguma pielietošana;
• Pienācīgas un nepieciešamas apkopes neveikšana;
• Iekārtu uzstādīšana, nodošana ekspluatācijā un atkļūdošana, ko veic personas, kuras neatbilst darbam nepieciešamajai kvalifikācijai saskaņā ar spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem;
• Nepareiza vai nepilnīga uzstādīšana;
• Lietošanas / uzstādīšanas instrukciju neievērošana, tostarp, pārmērīga lietošana vai pārslogošana, pārsniedzot nominālo jaudu;
• Izmantošana citiem nolūkiem, nevis tiem, kuriem Produkts paredzēts;
• Pakļaušana kaitīgai videi, vai slapjuma, mitruma vai ekstrēmu temperatūras vai vides apstākļu iedarbībai vai šādu apstākļu straujām izmaiņām, korozijai, oksidācijai, ēdienu vai šķidrumu izliešanai vai ķīmisku produktu iedarbībai;
• Neautorizēts remonts, ko veic kāds cits, nevis Samsung grupas sabiedrība vai Autorizētais Servisa Centrs;
• Neapstiprinātu, Samsung neražotu, nepiegādātu vai neautorizētu detaļu vai piederumu izmantošana vai citu ražotāju programmatūras vai programmaparatūras izraisītas operētājsistēmas problēmas vai konfigurācijas kļūdas;
• Darbības traucējumi vai bojājumi, ko izraisījis ugunsgrēks, zibens, plūdi, zemestrīce vai kāda cita dabas katastrofa, pārmērīgs spriegums, neparedzēti negadījumi vai kādi citi ārēji faktori, ko nespēj ietekmēt ražotājs, pārdošanas uzņēmums, kas pārdevis Produktu, vai Autorizētais Servisa Centrs.
Garantija nav spēkā attiecībā uz:
• Produktu, ja tā sākotnējais ražotāja sērijas numurs vai IMEI numurs (ja IMEI numurs tiek piemērots) ir izdzēsts, sabojāts vai kā citādi nesalasāms;
• Izmaksām, kas saistītas ar produkta transportēšanu, noņemšanu un uzstādīšanu;
• Citu ražotāju aparatūru vai programmatūru, pat ja tā bijusi pārdota vai komplektēta kopā ar Produktu;
• Klienta datiem, kas saglabāti vai iegūti ar Produkta palīdzību.
Mēs neuzņemamies nekādu atbildību par Klienta datiem. Jums jāaizsargā savi svarīgie dati un laiku pa laikam jāizgatavo šādu datu kopijas!
• Izlietojamiem materiāliem, tādiem kā baterijas, kuri var tikt izlietotas vai mazināties laikam ejot, izņemot, ja defekts radies materiālos vai izstrādnē;
Atkarībā no Produktu kategoriju iedalījuma, uz apkures, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas Produktu kategorijām attiecas turpmāk norādītās garantijas:
Produkta kategorija | Produkta nosaukums | Garantijas derīguma termiņš |
RAC | Dzīvojamo ēku gaiss-gaiss siltumsūkņi | 36 mēneši |
CAC | Komerciālo ēku gaiss-gaiss siltumsūkņi | 60 mēneši |
EHS** | Siltumsūkņi gaiss-ūdens | 60 mēneši* |
FJM | Daudzbloku (multi-split) gaiss-gaiss siltumsūkņi (Iekštelpu RAC klases vienībām ir piemērojama 36 mēnešu garantija) | 60 mēneši |
DVM** | Daudzkanālu komerciālās siltumsūkņu sistēmas | 60 mēneši* |
ERV | Ventilācijas sistēmas | 60 mēneši |
* Siltumsūkņiem gaiss-ūdens (EHS) un DVM produktu kategorijām 60 mēnešu garantija ir spēkā ar brīdi, kad ražotāja īpaši autorizētais partneris (“Autorizētais partneris”) to ir nodevis ekspluatācijā. Produktiem, kas neietilpst iepriekš minētajās kategorijās un kurus ekspluatācijā nav nodevis Autorizētais partneris, tiek piemērota 24 mēnešu garantija no Produkta piegādes dienas.
Pilns Autorizēto partneru saraksts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir pievienots šai Garantijai kā pielikums Nr. 1. Lai uzzinātu sīkāku informāciju par Garantijas specifikācijām, lūdzu, sazinieties, izmantojot vispārējos zvanu centra tālruņa numurus (8800-77777 (Lietuva), 80007267 (Latvija), 8007267 (Igaunija)).
** Produktu kategorijām EHS un DVM garantijas termiņš stājas spēkā no dienas, kad ir apstiprināta nodošana ekspluatācijā, bet ne vēlāk kā 6 mēnešus no rēķina izrakstīšanas dienas attiecībā uz EHS kategorijas ierīcēm un ne vēlāk kā 12 mēnešus no rēķina izrakstīšanas dienas attiecībā uz DVM kategorijas ierīcēm. Šis neietekmē patērētāju likumīgās tiesības, kas izriet no spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Garantijas darbības laikā nepieciešams veikt sistēmu apkopes.