Skip to Content

Garantijas

Vienlaicīgi ar preces vai pakalpojuma iegādāšanos patērētājs iegūst tiesības divu gadu laikā no pirkuma izdarīšanas dienas pieteikt pārdevējam pretenzijas par neatbilstību līguma noteikumiem. Šīs tiesības patērētājs iegūst pat tad, ja pārdevējs patērētāju par to neinformē, vai norāda, ka patērētājam ir šādas tiesības uz laiku, kas mazāks par diviem gadiem.


Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam


Garantija ir papildu saistības, kuras uzņemas tās devējs. Likums patērētājiem paredz tiesības pieteikt pretenziju par nekvalitatīvu preci/pakalpojumu noteiktā laikā pēc preces iegādes/pakalpojuma saņemšanas. Vienīgi ir jāparūpējas, lai tiktu saglabāts darījumu apliecinošs dokuments — pirkuma (kases) čeks, stingrās uzskaites kvīts vai bankas maksājuma uzdevums.

Samsung produkti

Esam Samsung autorizēts partneris un  nodrošinām mūsu klientiem 5 gadu garantiju no brīža, kad sistēma tiek nodota ekspluatācijā.


Uzzināt vairāk


Zehnder produkti

Mēs kā sertificēts Zehnder sistēmu uzstādītājs nodrošinām mūsu klientiem 5 gadu garantiju Izbūvējot pilnu ventilācijas sistēmu ar Zehnder produktiem.

Uzzināt vairāk